بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


یاوری: مس را می‌بردیم، سالم از کرمان نمی‌رفتیم

خبرگزاری فارس: یاوری: مس را می‌بردیم، سالم از کرمان نمی‌رفتیم

محمود یاوری، سرمربی تیم فجر سپاسی پس از شکست تیمش مقابل مس کرمان گفت: بد بازی کردیم انتظارم از بازیکنان بالاتر بود با وجود اینکه 6 بازیکن کلیدی را در اختیار نداشتیم اما انتظار بیشتری داشتیم. به خاطر این پیروزی به مس تبریک می‌گویم اما از قاسمپور چون بی تجربه و جوان نیست انتظار بیشتری داشتم.
وی با انتقاد از عملکرد قاسمپور در کنار زمین اظهار داشت: مربی نباید بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار دهد و روحیه آنها را تضعیف کند.
یاوری همچنین از تماشاگران کرمانی که علیه وی شعار داده بودند انتقاد کرد و گفت: ما اگر برده بودیم سالم بیرون نمی‌رفتیم زیرا علیه ما شعار زیادی داده بودند.

سرمربی فجر سپاسی درباره قرار داد حقیقی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس با حقیقی داخلی بسته. وی دوست دارد پیشرفت کند و من با وجود مخالفت جلوی او را نمی‌گیرم. کار فجر این است که بازیکنانی مانند حقیقی را به فوتبال تحویل دهد. ما برنده هستیم و آنها بازنده، زیرا حاصل دسترنج دیگران را می‌خورند و در پرورش بازیکن نقشی ندارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 8 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته پانزدهم,اشتباهات,محمود یاوری,فحاشی تماشاگران , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com